fredag 22. juli 2016

DanaCup 2016

Informasjon til DanaCup.
Artikkelen vil bli løpende oppdatert.

Felles regler for spillerne: Skrives ut og leveres utfylt med foresattes telefonnummer og signatur fra foresatt og spiller.
Regler Dana Cup



Reise:
Vi reiser med Fjordline fra Langesund søndag 24. juli. Fergen går kl. 1430. Oppmøtested og tid: ved fergeterminalen kl. 1300
Vi har bestilt mat ombord.
Ved ankomst Hirtshals blir vi hentet i buss og kjørt til Sindal-skolen hvor vi skal bo.
Alle lag fra Stathelle skal bo på Sindal.


Retur:
Hjemreise med Fjordline lørdag 30. juli. Fergen går kl. 0900. Vi blir transportert med buss fra skolen til båten. Vi har bestilt frokost ombord.
Ankomst Langesund kl. 1330.




Dette bør spillerne ha med seg:
  • Drakt - deles ut på overnattingsstedet i Danmark. Vi skal få til felles vask av drakter i løpet av cupen.
  • Shorts (rød)
  • Fotballsko, joggesko, slippers - Kampene går på gress. Men husk at nye sko kan gi gnagsår.
  • Leggskinn
  • Strømper (blå), gjerne 2 par.
  • Overtrekksdress
  • Sekk/bag til å ha med utstyr på kampene. De aller fleste har bestilt sekk med navn på.
  • Stathelle Fotball T-skjorte (rød). Alle får hver sin med navn på.
  • Treningstøy
  • Drikkeflaske. Alle får hver sin drikkeflaske. Ta gjerne med en ekstra.
  • Regndress (for da blir det ikke regn)
  • Vanlig tøy
  • Undertøy
  • Håndklær
  • Toalettsaker/medisiner
  • Badetøy
  • Liggeunderlag/luftmadrass. Kun enkeltmadrass.
  • Sovepose/dyne/pute
  • Lommepenger maks kr. 250,- per dag
  • PASS - eneste gyldige legitimasjon. Det er forsatt forsterket grensekontroll ved innreise til Norge.




Øvrig informasjon:


Innkvartering:
Sindal Skole - klasserom eller gymsal
Ordensregler:
  • Der skal som minimum være én ansvarlig leder over 18 år indkvarteret med spillerne.
  • Det er strengt forbudt at medbringe alkohol på skolerne
  • Rygning er forbudt på skolerne
  • Det er forbudt at lave mad, kaffe mm, i klasseværelser og på gange
  • Det er forbudt at hænge brandbart materiel på gangene, stille bænke og stole udenfor osv.
  • Ingen adgang på skolerne i fodboldstøvler
  • Der må ikke spilles fodbold indendørs eller i skolegården - der må spilles på skolens idrætsanlæg
  • Affald skal anbringes i de opsatte affaldssække
  • Der skal være ro på skolen i tiden fra kl. 23.00 til 06.00
  • Alle deltagere skal rette sig efter vagthavende leder på skolen
  • Daglig rengøring af baderum og toiletter vil blive foretaget
  • Det påhviler holdet selv at sørge for den fornødne rengøring i og udenfor eget område
  • De indkvarterede er erstatningspligtige overfor evt. forvoldte skader
  • Opbevaring af værdigenstande mm. i indkvarteringslokalerne sker på eget ansvar
  • Det er strengt forbudt at benytte rulleskøjter på skolerne
  • Det er ikke tilladt at medbringe dobbelt luftmadras til brug for kun en enkelt spiller
  • Overtrædelse af disse regler behandles af turneringsledelsen og kan medføre udelukkelse fra turneringen.


    Laginndeling:


    Lagene er delt inn slik at begge kan spille kamper uten hjelp fra G12 da det er usikkert når de har mulighet til å bidra. De skal først og fremst prioritere sine egne kamper.


    Stathelle 1: Ledes av Ole Einar og Sondre


    - Christoffer
    - Erik
    - Henrik
    - Jonas
    - Jonathan
    - Jostein
    - Magnus
    - Mats
    - Mikkel
    - Navid
    - Noah
    - Ole Johannes
    - Aadne Andreas
    - Elias G12
    - Kasper G12
    - Oliver G12


    Stathelle 2: Ledes av Per Øistein og Øyvind


    - Arild
    - Eirik Jarl
    - Emil
    - Jørgen
    - Kasper
    - Kevin
    - Lars Kristian
    - Leon
    - Martin
    - Mathias
    - Nicolai
    - Ole Jacop
    - Torjus
    - Anders, hospitant fra Langangen
    - Andreas G12
    - Erik G12
    - Johannes G12
    - Kristoffer G12
    - Marcus G12
    - Mathias G12
    - Mats Leo G12






    Kamp-program:Kommer senere - legges ut i egen artikkel.


    Klær, sekker, flasker:
    De som ikke har fått klær, sekk og flaske kan hente hos Jan-Petter søndag 24. juli kl. 0900-1200. Eller så blir det levert ut på skolen i Danmark.


    Felles opplegg:
    Hvert lag må spise måltidene samlet. Laglederne legger til rette og informere underveis.


    Morgenmad 0630-0930: spises på skolen vi overnatter. Mandag spiser vi frokost og lunsj på skolen.
    Lunsj 1100-1430 og Middag 1630-1930 (mandag 1530-2000): Spises i Fiber-hallen eller Vendia-hallen
    http://www.danacup.com/index.php/dk/bespisning
    Det er satt av penger til felles innkjøp av vann, og evt. et felles måtid (pizza, el.) i løpet av cupen. Vi prøver å få til noe felles for våre lag.




    Foreldre:Det er mange foreldre som skal være tilstede på cupen. Hvis noen ønsker å ta sitt barn ut fra gruppen for noen timer så må ansvarlig leder ha beskjed.


    Informasjon fra Danaup:
    http://www.danacup.com/index.php/dk/turneringen/turneringsinfo


    Ansvarlige på skolen:
    Overnating Skole Danacup 2016        
    Søndag/Mandag Mandag/Tirsdag Tirsdag/onsdag Onsdag/ Torsdag Torsdag/Fredag Fredag/Lørdag
    Anders-91317417 Anders Anders      
    Glenn-95051116 Glenn Glenn      
          Sondre 97104338   Jack
    Per Øystein Per Øystein Per Øystein      
    97577245     Ole Einar Ole Einar  
           90830048    
            Pål 41304322 Pål 
          Guro Guro  
           99252119 Jack/Julianne Sondre
     41309422     Thomas T  94533553 Thomas T
    Øyvind Øyvind Øyvind  40851099    







    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar